Smartmetrics, Influencer Pazarlaması ve Markalarla İşbirliklerini Güçlendirdi

Smartmetrics, Influencer Pazarlaması ve Markalarla İşbirliklerini Güçlendirdi

Smartmetrics
28.03.2025

Smartmetrics, Influencer Pazarlaması ve Markalarla İşbirliklerini Güçlendirdi

Smartmetrics, influencer pazarlamasının gücünü ve marka işbirliklerini kutlamak amacıyla düzenlediği etkinlikte sektörel dinamiklere ışık tuttu.

İzmir, Türkiye – Smartmetrics, markalarla kurduğu güçlü işbirliklerini ve influencer pazarlamasındaki yaratıcı süreçleri konuşmak amacıyla düzenlediği etkinlikte sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirdi. Mikro ve makro influencerların katılımıyla gerçekleşen etkinlik, markalar ve takipçiler arasındaki güçlü bağların yanı sıra içerik yönetimi ve işbirlikleri üzerine kapsamlı bir sohbetin merkezi oldu.

Etkinlik, Smartmetrics Proje Yöneticisi İlayda Molla'nın konuşmasıyla başladı. Molla, ajansın 2025 yılı için planladığı projeler ve influencer pazarlaması stratejileri hakkında katılımcılara bilgiler verdi. "Bünyemizde toplamda 31 markayla aktif olarak çalışıyoruz ve her birinin taleplerine uygun, kolektif bir çalışma süreci yürütüyoruz," diyen Molla, ajansın güçlü altyapısının ve yenilikçi çözümlerinin influencer pazarlamasında nasıl etkili bir rol oynadığını vurguladı. Ayrıca, dijital varlıkların önemine dikkat çekerek, Smartmetrics'in Franchise Market Türkiye Dergisi gibi projeleri bünyesine dahil ettiğini belirtti.

Dijital pazarlama stratejileri ınfluencerlar belirliyor

Etkinliğin devamında, Smartmetrics Kurucusu İlkay Batur, markaların geleceği ve influencer pazarlamasının dijital dünyadaki etkisi üzerine konuşma yaptı. "Ajans olarak her zaman yenilikçi çözümlerin peşindeyiz. Influencer marketing'i bir call to action olarak değerlendiriyorum. İnsana insan ile bir şey anlatmak oldukça zordur, ancak bu işbirlikleri doğru bir stratejiyle birleştiğinde başarılı bir sonuç elde edilir," diyerek markaların insan odaklı yaklaşımlarının önemine değindi. "Bünyemizde, 31 marka ile birlikte aktif olarak çalışıyoruz ve her bir markanın özel ihtiyaçlarına göre kolektif bir yaklaşım benimsiyoruz. Bu bağlamda influencer pazarlaması, markaların hedef kitlesiyle gerçek ve anlamlı bir bağlantı kurabilmesinin en etkili yollarından biri haline geldi," dedi.

Smartmetrics, gelecekte de sektörel gelişmeleri ve influencer pazarlaması alanındaki yenilikçi çözümlerini daha fazla marka ile paylaşmayı hedefliyor. Etkinlikte, dijital pazarlama süreçlerinde etkin ve başarılı bir rol üstlenen Nül Tuğçe Güven’e plaket takdim edildi. Etkinlik, Smartmetrics’in değerli konuklarının katılımıyla daha da anlam kazandı. Katılımcılar arasında, Öznil Lojistik A.Ş. kurucuları Nazım ve Furkan Yılmaz, Clinichair Kurucusu Cansu Bilgili, Clinicturkey Kurucusu Serdar Bilgili, Gymboree Eğitim Kurumları Yöneticisi Cansu Çavuşoğlu, Op.Dr. Nejdet Şişman, Zeybek Mimarlık A.Ş. CEO’su Ümit Zeybek, Ölçen Harita İnşaat Mühendislik Kurucu Ortağı Tuğba Kaynarca gibi sektördeki önemli isimler yer aldı.

Sektör dinamiklerini ve influencer yolculuğunun nasıl şekillendiğini anlatan konuşmalarla devam eden etkinlikte, yemek influencerı Nur Kaloğlu, takipçilerle kurulan bağ ve etkileşim dinamikleri hakkında bilgi verdi. Etkinlik, toplu fotoğraf çekimi ve hediye dağıtımı ile son buldu.

WhatsApp Bizi Ara