Smartmetrics 2025 Operasyonel Hedeflerini Özel Bir Davetle Tanıttı

Smartmetrics 2025 Operasyonel Hedeflerini Özel Bir Davetle Tanıttı

Smartmetrics
06.01.2025

Smartmetrics 2025 Operasyonel Hedeflerini Özel Bir Davetle Tanıttı

Smartmetrics, 2025 vizyonunu İzmir, Alsancak; Muranos’ta düzenlenen etkinlikle duyurdu. Performans Pazarlama, Satış, Kreatif, TV ve Yazılım departmanları ve merkez ofis yönetici kadrosunun katılımıyla gerçekleşen gecede, şirketin stratejik büyüme planları ve inovatif hedefleri paylaşıldı.

Smartmetrics Kurucusu İlkay Can Batur, 2024 yılı boyunca Türkiye pazarındaki yatırımları artırdıklarını ve bu ivmenin 2025 yılında da devam edeceğini belirtti. Batur, konuşmasında şu önemli detaylara yer verdi:

Smartmetrics, markalara uçtan uca destek sağlayarak potansiyel müşterilere ulaşma süreçlerini tamamen optimize etmeyi hedefliyor. Call Center operasyonları; 4 Ülkeye hizmet verecek şekilde alanında uzman temsilciler ile ilerleyecek. 2025 yılı itibariyle ise, Call Center ve TV Operasyon Merkezi faaliyete başlayacak.

‘’Yalnızca bir reklam ajansı değil, aynı zamanda bir veri ajansı olma özelliği taşıyoruz.’’

Batur ayrıca, konuşmasında 2025 yılının Smartmetrics için bir dönüm noktası olacağını vurgulayarak önemli açıklamalarda bulundu:

“Call Center ve TV yatırımlarımızın inşaat ve teknoloji süreçlerini başarıyla tamamladık. Yeni operasyon merkezimizde müşterilerimize daha modern, yenilikçi ve yüksek standartlarda bir hizmet deneyimi sunacağız. Smartmetrics 2026 yılında global’e sclae edilecek.” ifadelerini kullandı. TV yatırımlarına yönelik eleştirilere de yanıt veren Batur, çok kanallı pazarlama stratejilerinin şirketin temel işleyişiyle uyumlu olduğunu belirtti. Şirketin operasyon süreçlerini bu stratejinin bir parçası olarak başarıyla yönettiğini vurgulayan Batur, şunları ekledi:

“Smartmetrics olarak, yalnızca bir reklam ajansı değil, aynı zamanda bir veri ajansı olma özelliği taşıyoruz. Kitle analizlerimizi titizlikle gerçekleştiriyor, belirlediğimiz KPI’lara göre yatırım alanlarımızı şekillendiriyoruz. TV yatırımlarımız da bu kapsamda alınmış stratejik bir karardır. Her yatırımımız, çok kanallı pazarlama süreçlerimizin bir dinamiğini desteklerken, veri odaklı hedeflerimizle birebir uyumludur.”

Batur, bu açıklamalarıyla  Smartmetrics’in veri analitiği ve çok boyutlu pazarlama stratejileriyle markalara uçtan uca hizmet sunma kapasitesine sahip olduğunu bir kez daha belirtti.2025 yılı hedefleriyle birlikte, Smartmetrics’in sektördeki konumunu daha da güçlendireceği ve markalar için yeni çözümler sunacağı ifade edildi. Batur, konuşmasını, “Yeni merkezimizde, hem operasyonel süreçlerimizde hem de müşteri deneyiminde mükemmelliği hedefleyen bir vizyon tasarlıyoruz,” diyerek sonlandırdı.


 

WhatsApp Bizi Ara