Hemen Ara Biz Sizi Arayalım
- İzmir Reklam Ajansı, İzmir Büyüme Ajansı, Sosyal Medya Ajansı, Dijital Pazarlama, Eticaret
Şule Yüce 01-06-2022 17:52 (3 yıl önce)

UX - Kullanıcı Deneyimi

Markaya ait siteyi ziyaret eden müşteri ya da potansiyel müşterilerin süreç yönlendirmesinin yapılarak hedefe yönelik yardımı amaçlayan UX hizmetini izmir reklam ajansı olarak sizlere sunmaktayız. Site ziyaretçilerinin hedefe ulaşmasına yardımcı olan sistem ile site içerisinde kayıp zamanların ve gözden kaçırmaların olmasını engellemeyi hedefleyerek hizmet sağlamaktayız. Site içi satış durumlarını ve geri dönüşleri arttıran UX kullanıcı deneyimi ile siteden elde edilen kar oranını yükseltmenizi sağlamaktayız.

Kullanıcı Deneyimi UX Hizmetinin Sağladığı Avantajlar

Reklam ajansı izmir çevresi ve tüm bölgelerde kullanıcı deneyimi hizmetini sunmaktadır. Profesyonel ve çalışma alanında bilgili, tecrübeli ekibimiz ile sitelerinizden elde ettiğiniz karı arttırırken müşterilerin siteniz içerisinde geçirdiği zamanı iyileştirmeyi hedefleyen çalışmalarda bulunmaktayız. Öncelikli hedefimiz her zaman için dönüşüm oranını arttırmak olmaktadır. Dönüşüm oranının arttırılması demek; stratejiler doğrultusunda ilerleyerek site içi düzenlemelerin geliştirilmesini kapsamaktadır. Dönüşüm oranını arttırmak için; satış oranları, e-posta toplanma sayıları, iletişim kurulma süreleri, form doldurmaya gidilme oranları düzenlenmekte ve iyileştirme çalışmalarına gidilmektedir.

  • Dönüşüm oranlarının arttırılması sürecinde THT çıkış oranlarının azaltılmasını hedeflemekteyiz. Bu sayede web siteniz içerisinde çıkış yapılan sayfaların hangileri olduğunu analiz ederek çıkma nedenlerinin belirlenmesini sağlamaktayız. Gerekli iyileştirme çalışmalarının ardından çıkış oranlarını minimize etmekteyiz.
  • Dönüşüm oranlarını arttırma konusunda bir diğer çalışmamız, sayfada kalınma oranı üzerinde yapılmaktadır. Potansiyel müşterilerin web siteniz üzerindeki sayfalarda kalma sürelerini arttırmak amacıyla kitle analizine bağlı iyileştirmeler geliştirmekteyiz. Aynı zamanda görüntüleme oranı da bir diğer iyileştirmeye yönelik çalışılan parametreler arasında yer almaktadır. Site talimat ve link bağlantıları özelinde geliştirilen çalışmalarımız ile izmir reklam ajansı sayfalarınızda gezinme oranlarını arttırmayı hedeflemektedir.

UX Analizleri

UI, UX birbirleriyle bağlantılı konulardır. Bu bağlamda gerçekleştirdiğimiz çalışmaların tümünde analiz araçlarından profesyonelce yardım almaktayız. Tasarımcılar tarafından kullanılmakta olan ara yüz tasarımı ve UX araçlarının etkili kullanımı ile gerekli analizleri titizlikle yerine getirmekteyiz. Sürekli olarak tasarımların iyileştirilmesi ve geliştirilmesini hedef alarak hizmeti sunarken sizlere analiz yöntemlerimiz ve çıkarımız konusunda da ayrıntılı rapor ve bilgi aktarımı sağlamaktayız.

UX analizleri kapsamında analiz yöntemleri

  1. Isı haritası analiz yöntemi
  2. Form testi
  3. Kaydırma haritası analizi
  4. Kullanıcı kayıtları izleme yöntemleri

Isı haritası analizi ile İzmir reklam ajansı çalışmalarında web sitesinde ziyaretçi kitlesinin maksimumu ziyaret ettiği, görüntülediği ve tıklama oranının çok olduğu kısımların analizini gerçekleştirmektedir. Bu çalışmalardan elde ettiğimiz sonuçlar kapsamında sorun yaşanılan noktaların tespit ve düzenini sağlıyoruz. Web sitesini ziyaretçi gözünden inceleyerek deneyimleme sayesinde dönüşüm noktalarının net tespitini sağlıyoruz.

Form testleri sayesinde ise web sitesine giren kişilerin yeni hesap kayıt oranlarını, hesaplarına erişme sıklıklarını ve iletişim formlarında karşılaştıkları sorunları belirleyerek çözüm yollarına gidiyoruz. Yeni üye sayısını arttırmayı hedefleyen bu hizmetimiz ile form iyileştirmelerine odaklanarak çalışıyoruz.

Kaydırma haritası analizi çalışmamız ile potansiyel müşterilerinizin sayfada ne kadar ilerleme sağladıklarını tespit ediyoruz. Hangi kısımlarda daha çok vakit geçirildiği, hangi kısımların atlandığı gibi bilgileri edinerek gerekli düzenlemeleri planlıyoruz. Okunma sayısını ve geçirilen süreyi arttırmayı hedefliyoruz.

Kullanıcı kayıtlarını izleyerek; fare hareketleri, odak noktaları, kaçırılmaya elverişli kısımları analiz ederek geliştirme ve iyileştirmeleri sağlıyoruz.

Kullanıcı Deneyimi Parametreleri

Reklam ajansı İzmir kullanıcı deneyimleri hakkında bilgi toplarken bazı hususlarda özellikle özen göstererek en doğru yol haritasının planlanmasını amaçlamaktadır. Analiz araçlarının doğru kullanımı ile web sitesine giren kişilerin tüm davranışlarının analizini inceleyerek değerlendirmekteyiz.

Kullanıcı kitlenizi doğru şekilde tanıma ile başlayan süreçte etkili çözüm yollarını üretmekteyiz. Demografi etkileşim raporu gibi araçlardan faydalanarak ilerlediğimiz süreçlerde; zaman-performans raporu, cihaz performanslarını değerlendirme raporu, çıktı oranlarının raporlanması gibi profesyonel ve hedefe yönelik raporlama araçlarımız doğrultusunda her konuyu ayrı ayrı kendi özelinde değerlendirerek bütün değişkenlerin etkilerini araştırmaktayız.

Bir diğer adım olarak web sitesi üzerindeki hataların düzeltimi yönündeki çalışmalarımız ile kullanıcıların tüm satın alma ve gezinme işlemlerini sorunsuz bir şekilde yönetmeyi sağlamaktayız. site üzerindeki tüm süreçleri bir bütün olarak ele alıp gerçekleştirdiğimiz çalışmalar doğrultusunda İzmir reklam ajansı ekibinin yürüttüğü tüm süreçler raporlar ve analizler doğrultusunda ilerletilmektedir. Görüntü, renk ve içerik uyumlarından site ziyaret alışkanlıklarına dek her konuda titiz çalışmalarımız ile kullanıcı deneyiminin maksimum düzeyde olmasını hedefliyoruz.

Yorumlar

Hiç yorum yapılmamış, ilk yorum yapan siz olun

BİZİMLE ÇALIŞ

Hemen bizimle birlikte
mükemmel projeler
oluşturmaya başla!

Proje Başlat Bizimle Çalışmaya Başla