İngilizce Bilen Call Center Personeli

Smartmetrics
İzmir/Gaziemir
Tam Zamanlı
Ofiste Çalışma
Kariyer Sayfasına Geri Dön

İngilizce Bilen Call Center Personeli olarak, İngilizce konuşan müşterilerimize telefon, e-posta ve diğer iletişim kanalları üzerinden kaliteli destek verecek, müşteri taleplerini hızlı ve etkili bir şekilde çözüme kavuşturacaksınız. Bu pozisyonda müşteri memnuniyetini sağlamak, yüksek kaliteli hizmet sunmak ve şirketimizin itibarını güçlendirmek için çalışacaksınız.

Görevler ve Sorumluluklar:

  • İngilizce konuşan müşterilere telefon ve yazılı destek sağlamak
  • Müşteri taleplerini dinleyip, etkili çözüm önerileri sunmak
  • Ürün ve hizmetlerle ilgili soruları yanıtlamak
  • Müşteri geri bildirimlerini toplayarak, iyileştirme önerileri sunmak
  • Müşteri kayıtlarını güncellemek ve takip etmek
  • Müşteri şikayetlerini çözmek, sorunsuz hizmet sunmak
  • Müşteri memnuniyetini artırmak için sürekli çözümler üretmek
  • Takım çalışması içinde müşteri hizmetleri hedeflerine ulaşmak
  • Ürün ve hizmetler hakkında gerekli eğitimleri almak ve güncel kalmak

Aranan Nitelikler:

  • İngilizceyi iyi derecede bilen (yazılı ve sözlü)
  • Türkçe bilgisi iyi seviyede
  • Call center veya müşteri hizmetleri alanında en az 1 yıl deneyim
  • İyi derecede iletişim becerilerine sahip
  • Problem çözme yeteneği ve çözüm odaklı yaklaşım
  • Bilgisayar kullanımı ve MS Office programlarına hakim
  • Esnek çalışma saatlerine uyum sağlayabilecek
  • Empati kurma becerisi güçlü, stres yönetimi becerisi gelişmiş
  • Takım çalışmasına yatkın ve motivasyonu yüksek

Tercih Edilen Nitelikler:

  • İleri düzeyde İngilizce bilgisi (tercihen)
  • Call center yazılım ve CRM sistemlerine hakimiyet
  • Çift dilde (İngilizce ve Türkçe) telefon görüşmesi yapma deneyimi
  • İngilizce dil bilgisini kanıtlayan sertifikalar
  • Daha önce uluslararası müşterilere hizmet verme deneyimi

Başvuru Yap

İşe alım sürecinizi başlatmak için formu doldurarak ilanımıza başvurun.

Maksimum 2048KB - PDF, DOC, DOCX, JPG, JPEG, PNG